Dječak oslijepio zbog jednolične ishrane

Dječak oslijepio zbog jednolične ishrane

Imat će trajne posljedice: Dječak zamalo oslijepio jer je osam godina jeo istu hranu

Cian Moore
Cian Moore

• Zbog pogrešne ishrane, dječak iz Australije počeo je gubiti vid, a lijevo oko zauvijek će mu biti oštećeno

Objavljeno: 19. okt 2016

Četrnaestogodišnji Cian Moore počeo je gubiti vid i niko nije znao zašto se to događa. Njegova majka Kerry Moore na televiziji je vidjela emisiju o doktorici koja spašava poluslijepu djecu te sina odvela u njenu ordinaciju u Sydney, piše The Sun.

Doktorica Stephanie Watson, predsjednica udruženja oftalmologa Australije i Novog Zelanda, postavila je dijagnozu - Cian gubi vid zbog nedostatka vitamina A, a to je izazvano pogrešnom ishranom. Naime, osam godina jeo je samo hljeb, piletinu, pomfrit i Coca-Colu, a sad će biti slabovidan do kraja života.

Nedostatak vitamina A najveći je uzrok sljepoće u svijetu, a Cian je u međuvremenu počeo jesti povrće i uzimati vitamin. Otad, vid na desnom oku mu se popravio, ali lijevo će mu zauvijek ostati oštećeno.

izvor: faktor.ba-219309

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *